פעילות מגבשת לכיתות י' בהובלתה של עטרת תלמידת י'2
יישר כח לעטרת , תלמידה מכיתה י'2 , בעלת רגישות חברתית גבוהה, שיזמה והובילה פעילות גיבוש לכיתת העולות ולכיתת הצבריות. במהלך הפעילות התחלקו הבנות לקבוצות מעורבות של שישיות. הבנות התבקשו לספר אירוע מצחיק שקרה להן. הפעילות יצרה אוירה של פתיחות וצחוק. לאחר מכן חולקו דפים ל-5 בנות מכל קבוצה שכיסו את עיניהן, בכיסויים שהכינה עטרת, והתלמידה שעיניה לא מכוסות הנחתה את בנות קבוצתה מה לצייר. ברור שהתוצאות היו שונות. מה לומדים מזה? שלכל אחד סיפור משלו למרות שהמציאות שווה לכולם. עטרת סיפרה סיפור נוסף שהבהיר זאת וסיימה בכך שאנחנו יכולות לעשות את הסיפור שלנו ,וכן גם לעזור לשנות את המציאות והסיפור של חברותינו ,אם נשקיע תשומת לב ויחס יומיומי כמו חיוך ואמירת בקר טוב וכו'. הבנות שיתפו פעולה והפנימו את המסר. הבנות הכירו אחת את השניה ומאוד נהנו יחדיו.
יישר כח לעטרת , תלמידה מכיתה י'2 , בעלת רגישות חברתית גבוהה, שיזמה והובילה פעילות גיבוש לכיתת העולות ולכיתת הצבריות. במהלך הפעילות התחלקו הבנות לקבוצות מעורבות של שישיות. הבנות התבקשו לספר אירוע מצחיק שקרה להן. הפעילות יצרה אוירה של פתיחות וצחוק. לאחר מכן חולקו דפים ל-5 בנות מכל קבוצה שכיסו את עיניהן, בכיסויים שהכינה עטרת, והתלמידה שעיניה לא מכוסות הנחתה את בנות קבוצתה מה לצייר. ברור שהתוצאות היו שונות. מה לומדים מזה? שלכל אחד סיפור משלו למרות שהמציאות שווה לכולם. עטרת סיפרה סיפור נוסף שהבהיר זאת וסיימה בכך שאנחנו יכולות לעשות את הסיפור שלנו ,וכן גם לעזור לשנות את המציאות והסיפור של חברותינו ,אם נשקיע תשומת לב ויחס יומיומי כמו חיוך ואמירת בקר טוב וכו'. הבנות שיתפו פעולה והפנימו את המסר. הבנות הכירו אחת את השניה ומאוד נהנו יחדיו.